فرشید اکبری

ترنم روابط عمومی الکترونیک

ترنم روابط عمومی الکترونیک

akbarifarshid

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در شیراز

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۶ ق.ظ

شیراز، میزبان یار مهربان

هفدهمین نمایشگاه کتاب فارس و پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان فارس در شیراز؛ با حضور فعال و دائمی ناشران، خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های دیجیتال از ساعت ١٠ صبح شنبه 3 آذر ماه با بارش شدید باران و کتاب گردی مسئولان( آیت الله لطف الله دژکام؛ نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با همراهی: معاون حقوقی امور مجلس و استان ها، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و...) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌ المللی فارس آغاز به کار کرد و تا یک هفته پذیرای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

در مراسم آغاز به کار نمایشگاه از هنرمند عکاس؛ پژمان ضیائیان به پاس سال‌ها فعالیت در زمینه شناساندن مظاهر شیراز و فارس تقدیر شد، همچنین مستندی از وی؛ ساخته پویا کنگاوری، به نمایش در آمد.

این نمایشگاه با حضور 750 ناشر و 131 نمایندگی، 30 کتابفروشی، 30 ناشر استانی و 45  مرکز فروش متمرکز در 5 سالن(حافظ: کتب عمومی، سرو: کمک آموزشی-هنری-حقوقی، بهار:دانشگاهی-پزشکی-زبان، نرگس:کتابهای کودک و نوجوان، ملاصدرا:تشکیلات اداری- بانک شهر- رسانه های دیجیتال) برپا شده است.

یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان بن تخفیف خرید کتاب  و تاسقف 200.000 ریال برای هر فرد؛ با همکاری بانک شهر در سالن ملاصدرا به مراجعینی که کارت ملی و کارت بانکی همراه داشته باشند؛ تخصیص یافته است. بدین ترتیب که با پرداخت 800.000 ریال؛ به شما یک کارت الکترونیکی خرید کتاب به ارزش 1.000.000 ریال تحویل می گردد که صرفاً امکان خرید در این نمایشگاه را خواهید داشت.

در بدو ورود به سالن حافظ، تو را ترغیب می کنند که زبان آلمانی را با تخفیف یادبگیری یا حداقل زبان ترکی استانبلی را بیاموزی؛ اصرار دارند و تو احساس غربت می کنی و دنبال مفرّی هستی که به یکباره آشنائی از راه می رسد و تو ر ا در آغوش می کشد و به همین راحتی به مراد دل می رسی. آشنا با شوق دستانت را می فشارد و مثل بچه ها، دنبال خود می کشد و تو خوشحال؛ بدنبال او هروله کنان می روی تا به یاری شیرین سخن برسی. اطراف را می نگری؛ در این هیاهو کسی به صلاة ایستاده است، فارغ از غوغای دنیا با معبود خویش به راز و نیاز...

غرفه اشان کوچک است؛ اما دل هائی بزرگ و آسمانی دارند که تو را میهمان قلب های پاک و معصومشان می کنند. خوشحالی؛ چون دوستشان داری و انگار، دوستت دارند. کاش می شد این دوستی را فریاد زد؛ کاش...

از بدو تولد؛ عاشق یادگیری هستیم. با چه شوقی وارد مدرسه می شویم و با حجم عظیمی از مطالب و کتاب های بی خود و به درد نخور؛ سرگرممان می کنند! انگار از همان ابتدا، می خواهند متخصص و کارشناس تربیت کنند؛ باید ساعت های طولانی از بهترین و شیرین ترین زمان عمرت را صرف یادگیری مطالبی کنی که کمترین ارزش مادی و معنوی را دارد و کاربردی نیست؛ فقط تعلیم محض داریم و تربیت در قهقراست.

اینست که از کتاب و کتابخوانی دلزده می شوی! می دانی کتاب خوب است و همه به مطالعه نیاز داریم؛ اما این نظام آموزشی انگیزه ات را کُشده و دیگر شوق و ذوق کتابخوانی نداری.

وقتی طرح ریزی و اجرای نظام آموزشیمان کورکورانه شد، خروجیش: لائیک، تنبل، متقلب و ....

... نتیجه و ثمره تفکر لیبرال وابسته و نفس بی تزکیه بهتر از این نمی شود.

کلی کتاب خریده ای؛ باران زیبا هم امان نمی دهد؛ تصورش را بکن: "هر قطره باران را یک فرشته به زمین بنشاند" لحظه استجابت دعا؛ لحظه فرشته باران است...

در بلوار چمران راه بندانی شده است که بیا و ببین؛ خدا خدا میکنی که تصادف نشده باشد. خدا را شُکر؛ مردم برای جاری شدن آب در رودخانه خُشک، توقف کرده اند و عکس یادبودی می گیرند. بی اختیار انرژی مثبت می گیری و پیاده می شوی تا از مسیر بارانی و کوه های در پس مه تصویری ثبت کنی به یادگار از مهربانی یار مهربان... بدرود.

نمایشگاه بین المللی شیرازدر سال 1374 با احداث سایت نمایشگاهی در فضایی بالغ بر760.000 متر مربع در شمال غرب شیراز(شهرک گلستان) تاسیس گردیده است.

نمایشگاه بین المللی شیراز دارای امکانات ذیل می باشد :

3000 مترمربع فضای باز مفید نمایشگاهی
2300 مترمربع انبار نمایشگاهی
8000 مترمربع پارکینگ اختصاصی جهت غرفه داران و 30.000 مترمربع پارکینگ عمومی
خدمات حمل بار و پست مستقیم
نمازخانه، مرکز کمک های اولیه، سرویس های بهداشتی
زمین بازی، پیست کارتینگ
بوفه ، فست فود، غرفه های خدماتی
اینترنت بی سیم (wireless) در کل سالنهای نمایشگاهی
پوشش بیمه ای کل بازدیدکنندگان نمایشگاهی
سیستم کنترل، حفاظت و دوربین مدار بسته

17000 مترمربع فضای سرپوشیده نمایشگاهی(سالن 6000 متری در حال احداث)

تلفن: 36200046-071
وب سایت:    http://www.farsfair.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵
فرشید اکبری farshid akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی