فرشید اکبری

ترنم روابط عمومی الکترونیک

ترنم روابط عمومی الکترونیک

akbarifarshid

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

عالم محضر خداست

شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۷ ب.ظ

توی فضای مجازی چکاره ایم: همه محرم هستن! هر عکس و حرفی که نفسمون کشید؛ از خودمون یا دیگران، میگذاریم و میگیم؛ یا حواسمون، به خدای مهربون و امام زمان عزیزمون؛ هست؟

خشم حالتی از جنون است؛ که عقل انسان در این زمان درست عمل نمی کند، حواسمان باشد؛ در این مواقع چیزی نگوئیم، عملی در راستای اطاعت از فرمان غضب انجام ندهیم یا تصمیمی نگیریم؛ که پشیمان خواهیم شد. خشم در نابود کردن زندگی دنیایی و دین چنان کارآمد است که حضرت علی(ع) آنرا «جند عظیم شیطان» و کلید هرگونه شر و بدی می داند؛ که چون سمی مهلک؛ در سراشیبی سقوط، در پرتگاه نفسانیات(نفس اماره)؛ انسان را نابود می کند.

وقتی توی خلوت خودمون هستیم و درباره کسی فکر میکنیم؛ فقط برداشت های شخصیمون رو میبینیم و در موردش قضاوت می کنیم و بعد رفتارمون باهاش تعریف میشه یا نقاط مثبتش رو هم می بینیم!

وقتی با هم دیگه پشت سر کسی حرف های خوب خوب میزنیم(غیبت)؛ حواسمون هست، که داریم قضاوتش می کنیم؛ هرچند حقیقت رو میگیم!

حواسمون هست؛ شیطان قسم خورده، که توی این 3 کمینگاه؛ حتماً حضور داشته باشه، ولی؛ خدا جون، همیشه حضور داره و ما در غفلتیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
فرشید اکبری farshid akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی