فرشید اکبری

ترنم روابط عمومی الکترونیک

ترنم روابط عمومی الکترونیک

akbarifarshid

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

انواع لیوان (ادامه انواع گل)

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ب.ظ
(انواع گل: http://akbarifarshid.blogfa.com/post/262)

چند نوع لیوان داریم:

1- لیوان یکبار مصرف

2- لیوان چندبار مصرف

3- لیوان فانتزی

4- لیوان عتیقه

5- لیوان شخصی

 لیوان های یکبار مصرف، همونطور که از اسمشون مشخصه؛ یکبار مصرف هستن و بعد از یکبار مصرف دیگه میلی به استفاده از اون نداریم و دور ریخته میشن(زباله)

اما لیوان های چندبار مصرف؛ قدیما کنار آبسردکن های عمومی قرار می گرفت، بعضاً برای اینکه گم نشن، زنجیرشون میکردن و آدم تا مجبور نمی شد از اونها برای آب خوردن استفاده نمی کرد؛ به هر حال چند بار مصرف بودن(استیل و پلاستیکی)

لیوان های فانتزی با اینکه هزینه براشون می کنیم اما برای دکور و نمایش و تزئین خونه استفاده میشدن و میشن و بعد از مدتی که دلمون رو میزنن؛ جایگزین میشن و عوضشون می کنیم.

لیوان های عتیقه برای نمایش و فخر فروشین؛ کلی پول بابتشون میدیم و از جونمون بیشتر دوسشون داریم و فقط توی پستوی خونه نگهشون میداریم، برای روز مبادا و هیچ استفاده ای ندارن.

اما دسته آخری؛ لیوان های شخصی ما هستن، با توجه به وسع، توانائی و نوع نیازمون؛ اونها رو انتخاب می کنیم و مال خود خودمون هستن و به کسی نمیدیمیشون، برای نمایش هم نیستن. دوستشون داریم؛ چون با سلیقه خودمون اونها رو خریدیم و همیشه ازشون استفاده و بخوبی نگهداری می کنیم. در کل؛ لیوان هائی کاربردی، زیبا و مقرون به صرفه ای هستن.(دوستشون داریم، بهشون اعتماد داریم و با مراقبت به اونها احترام می گذاریم)

ما آدما هم اینطوری هستیم و خودمون انتخاب می کنیم که چطور باشیم و چطور با ما برخورد بشه.(به قول معروف: کبوتر با کبوتر، باز با باز)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۱
فرشید اکبری farshid akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی