فرشید اکبری

ترنم روابط عمومی الکترونیک

ترنم روابط عمومی الکترونیک

akbarifarshid

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

چوخ یالواردیم

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۴۸ ق.ظ

 دئدیم ، اغیار ایله گزمه ، سنه چوخ یالواردیم ،

 

 ایندی دینجل ، گوزلیم ، منده اولوب قوتاردیم .

 

 

 بیر صداقتلی گوزل تاپمادیم عالمده ، غرض ،

 

 بو آز عومروده چوخ اطرافی گزیب آختاردیم .

 

 

 جان هانی منده ، منی عشق دیر ایندی یاشادان ،

 

  اونو جانان منه وئرمیش دی ، یئنه قایتاردیم .

 

          کونلوم آلداتدی منی حسنونه مه پاره لرین ،

 

 سانمایین ، من بو وفاسیزلارا بئل باغلاردیم .

 

 فله کین قدی بوکولموش سه ، من اوندان قوجایام ،

 

اونداکی ، یوخودو نه دونیا ، نه فلک ، من واردیم !

 

 

سنی من ایسته دییم گونلر اولوردوم سن سیز ،

 

عشقیمین سرینی کونلومده نهان ساخلاردیم .

 

 

واحیدم ، عشقده من ایندی ده ثابت قدمم ،

 

وارام اوز یاریم ایله من نئجه اول واردیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۷
فرشید اکبری farshid akbari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی